تبلیغات در اینترنت و رزبلاگ

تبلیغات در رزبلاگ

امروزه تبلیغات اینترنتی با اشکال متفاوتی وجود دارند که هر کدام هدف خاصی را برای تبلیغ دهنده دنبال می کنند. تبلیغات اینترنتی در رزبلاگ برای اهداف متفاوتی طراحی شده است. افزایش سئو، افزایش فروش محصول، آگاه سازی از برند، افزایش بازدید از سایت از مهم ترین اهدافی هستند که رزبلاگ می تواند با سرویس های تبلیغاتی خود آن ها را برای شما برآورده کند. افزایش سئو سایت با خرید بک لینک صفحه اصلی رزبلاگ و ساید بار بلاگ ها و درج رپورتاژ آگهی در بلاگ ها امکان پذیر است. افزایش فروش و افزایش بازدید از سایت خود را می توانید با رزرو بنر کلیکی در بلاگ ها برآورده سازید. ما در رزبلاگ به عنوان مدرن ترین و پرمخاطب ترین سیستم بلاگ دهی فارسی با حجم ترافیکی بالغ بر دو میلیون بازدید روزانه، بعد جدیدی از سرویس های تبلیغات دیجیتال را بر روی مخاطبان گسترده ایم. ابتکارات جدید و ابر سرورهای رزبلاگ که در ایران نمونه ای برای پردازش های اختصاصی با تکنولوژی های SuperMulti-Balance می باشد، سبب استقبال ویژه کاربران از خدمات رزبلاگ شده است. در کنار خدمات شایسته رزبلاگ در زمینه خدمات بلاگ دهی، سرویس تبلیغات دیجیتال رزبلاگ، تضمین کننده افزایش آوازه برند و رونق هرچه بیشتر کسب و کار شما خواهد بود؛ چراکه علاوه بر نمایش محتوای تبلیغات شما برای میلیون ها مخاطب رزبلاگ، تیم متخصص دپارتمان تبلیغات آنلاین رزبلاگ با بیش از 10 سال سابقه در حوزه مارکتینگ، به عنوان مشاور و مجری، در کنار شما خواهد بود.

جهت مشاوره یا دریافت تبلیغات با این شماره تماس بگیرید

09113951574


8 مزیت برتر برای تبلیغات در رزبلاگ ؟

  • حجم ترافیک بالغ بر 2 میلیون بازدید روزانه بهترین زیرساخت ممکن برای نمایش می باشد.
  • ابر سرورهای 64 و 80 پردازنده ای تضمین کننده ثبات تبلیغات در این حجم بازدید می باشند.
  • تیم پشتیبانی و مشاوره تبلیغاتی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در کنار شماست.
  • تنوع کاربری رزبلاگ امکان رساندن پیغام تبلیغاتی به سلیقه های مختلف را میسر می سازد
  • قرارگیری در بین 15 وب سایت برتر ایران تنها برای یکی از دامنه های متصل ، تضمین یک انتخاب هوشمدانه است
  • راه کارهای تبلیغاتی تخصصی برای اهداف خاص نظیر افزایش رنک ، اطلاع رسانی ، بهبود سئو ، افزایش بک لینک و .... توسط کارشناسان ما دریچه های جدید برای پیشبرد اهداف مختلف را فراهم نموده است
  • هزینه های منطقی ، اصولی و با برنامه یکی از مهمترین عوامل استقبال از سرویس های تبلیغاتی مجموعه Aypan می باشد
  • تبلیغات در رزبلاگ تبلیغات در یک سایت نیست ، تبلیغات همزمان در بیش از 10 هزار دامنه مستقل فارسی زبان می باشد

دلایل بالا ، همه و همه دست در دست هم داده تا رزبلاگ را به عنوان بهترین میزبان برای تبلیغات شرکت ها و ارگان ها و نیز بهترین رسانه برای اطلاع رسانی عمومی از همایش ها و طرح های کشوری باشد .



تعرفه تبلیغات نمایشی :


در این سرویس هزینه تبلیغات به ازای هر بار نمایش تبلیغات پرداخت می شود.نمایش تبلیغات داخل سایت ها صورت می پذیرد. کنترل پنل جامع و فارسی مدیریت آگهی به شما امکان مدیریت کامل آگهی خود را میدهد .

شماره تبلیغات بنری ثابت ابعاد توضیحات
1 بنر هدر 140*468 در صفحه اصلی، صفحه رپورتاژ، صفحه اخبار، صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما و صفحه تبلیغات نمایش داده می شود.
2 بنر ثابت صفحه اصلی 60*468 این بنر فقط در صفحه اصلی رزبلاگ نمایش داده می شود. این بنر را می توان به صورت نمایشی یا زمانی رزرو کرد.
3 بنر ثابت دوم صفحه اصلی 60*468 این بنر فقط در صفحه اصلی رزبلاگ نمایش داده می شود. این بنر را می توان به صورت نمایشی یا زمانی رزرو کرد.
4 بنر ثابت سوم صفحه اصلی 60*468 این بنر فقط در صفحه اصلی رزبلاگ نمایش داده می شود. این بنر را می توان به صورت نمایشی یا زمانی رزرو کرد.
5 بنر ثابت چهارم صفحه اصلی 60*468 این بنر فقط در صفحه اصلی رزبلاگ نمایش داده می شود. این بنر را می توان به صورت نمایشی یا زمانی رزرو کرد.


تبلیغات بنر کلیکی

بنر کلیکی با ابعاد 728 در 90 پیکسل در همه بلاگ های رزبلاگ قابل نمایش است. با باز کردن هر بلاگ این بنر به صورت شناور باز می شود. برای اطلاع از تعرفه این بنر از طریق ارسال فرم اقدام کنید.


تبلیغات بک لینک

بک لینک در صفحه اصلی رزبلاگ
بک لینک به صورت بازه های زمانی سه ماهه، شش ماهه و یک ساله قابل سفارش است.

بک لینک در بلاگ ها

بک لینک ها در همه صفحات بلاگ ها قابل نمایش هستند. بلاگ ها را می توانید طبق تعداد پست های درج شده در آن ها انتخاب کنید. بلاگ هایی با تعداد پست های بیشتر دارای اعتبار بیشتری نزد گوگل هستند.

بک لینک کامنتی

این سرویس برای اولین بار در رزبلاگ ارائه می شود. کامنت های حاوی بک لینک به همراه متن در قسمت نظرات در بلاگ ها درج می شوند و دائمی هستند. بک لینک کامنتی از لحاظ سئو مانند رپورتاژ عمل کرده و تنها تفاوت آن متن کوتاه تر کامنت است.


قوانین و شرایط جذب آگهی :

  1. محتوای آگهی باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد لذا از پذیرش آگهی های مغایر با شئونات اسلامی و قانون اساسی معذوریم.
  2. از پذیرش آگهی های با محتوای : روابط جنسی ، موزیک یا فیلم غیر مجاز ، نرم افزار بدون کپی رایت و .... معذوریم.
  3. نمایش آگهی بعد از تایید پرداخت صورت میپذیرد.
  4. فرمت های مورد پذیرش به صورت PNG,JPG,JPEG,GIF,SWF و حداکثر حجم آن 45 کیلوبایت می باشد.
  5. مسئولیت آگهی بر عهده سفارش دهنده می باشد و رزبلاگ نسبت به آن هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  6. صلاحیت پذیرش یا رد آگهی بر عهده مسئول بازرگانی شرکت آیپان می باشد که در پذیرش یا رد آگهی مختار است .
  7. در صورتی که محتوا آگهی یا فعالیت سایت براساس نظر وزارت ارشاد نیازمند مجوز خاصی باشد (مانند مجوزهای صنفی) آگهی دهنده میبایست آنها را کسب و در صورت لزوم ارائه کند.

توجه :

- حتما قبل از واریز وجه از خالی بودن جایگاه انتخابی و مطابق بودن آگهی خود با قوانین سایت اطمینان حاصل کنید در غیراین صورت هیچ سئولیتی متوجه رزبلاگ نخواهد بود و وجه واریزی به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی برگشت داده نمیشود رزبلاگ هیچ مسئولیتی نسبت به اختلال در سایت آگهی دهنده یا لینک های متصل به آگهی ندارد و قطعی یا اختلال در لینک متوجه سفارش دهنده تبلیغات است امکان تغییر روز و تعداد نمایش یا ویرایش بسته های نمایشی وجود ندارد و تمام سفارش دهندگان موظف به انتخاب یکی از بسته های تبلیغاتی می باشند

برخی از همکاران تبلیغاتی ما :