رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ خبری یا خبرآگهی از مرسوم ترین و البته برترین انتخاب ها برای حضور موثر در تبلیغات دیجیتال است. رپورتاژ، متنی تبلیغاتی در قالب خبر است؛ هر رپورتاژ، با اهداف مشخص بازاریابی دیجیتال طراحی، نگارش و به پشتوانه اعتبار رسانه های قدرتمند و محبوب، در بستر وب در معرض دید میلیون ها مخاطب قرار می گیرد.

علاوه بر افزایش اعتبار برندها، گسترش آوازه خدمات و محصولات هر کسب و کار و... رپورتاژها با افزایش ورودی و بازدید، ایجاد بک لینک های ارزشمند و... یکی از لازمه های اصلی سئو وب سایت، برای صعود به رتبه یک گوگل می باشند.


چگونه رپورتاژ آگهی بخریم!

چگونه رپورتاژ آگهی بخریم

اگر که صاحب کسب و کار، مسئول روابط عمومی، متخصص دیجیتال مارکتینگ یا کارشناس SEO هستید، مطمئنا از اهمیت رپورتاژ خبری برای ایجاد اعتبار برند و تاثیر ویژه رپورتاژ آگهی ها بر بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو گوگل آگاهی دارد.

دپارتمان مارگتینگ رز بلاگ خدمات تبلیغات رپورتاژی (فروش رپورتاژ آگهی) را در قالب دو سرویس اختصاصی (اجرای انحصاری رپورتاژ آگهی در رز بلاگ) و سرویس جامع (اجرای تخصصی رپورتاژ آگهی در دیگر رسانه ها) ارائه می دهد.


سرویس تبلغات رپورتاژی «اختصاصی» رز بلاگ

(اجرای رپورتاژ آگهی در رز بلاگ)


سرویس تبلغات رپورتاژی «اختصاصی» رز بلاگ

رزبلاگ با ارزش دامنه (domain Authority) 74


یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب وب سایت جهت نشر رپورتاژ، ارزش یا اعتبار دامنه می باشد. رزبلاگ به عنوان یکی از برترین سرویس های بلاگ دهی ایران با ارزش دامنه 74، از جمله بهترین انتخاب ها برای نشر رپوتاژ آگهی های شما می باشد. ما برای کمپین رپورتاژ آگهی شما در رزر بلاگ، دو استراتژی و برنامه ویژه داریم.


  1. نشر رپورتاژ در 20 هزار بلاگ!
  2. رپورتاژ شما در قالب کامنت در بیش از 20 هزار بلاگ به نمایش گذاشته می شود.

  3. ایجاد لندینگ اختصاصی در رز بلاگ
  4. طراحی لندینگ اختصای در زر بلاگ و درج محتوا و لینک های مورد نظر شما که علاوه بر نمایش گسترده به کاربران، باتوجه به domain Authority رز بلاگ، امکان قرارگیری این لندینگ در نتایج برتر گوگل برای کلمات کلیدی مدنظرتان نیز وجود خواهد داشت.


برای اطلاع دقیق از سرویس رپورتاژ آگهی انحصاری رز بلاگ، قیمت و... از طریق شماره

09113951574

با دپارتمان مارکتینگ رز بلاگ تماس بگیرید. کارشناسان ارشد ما، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می باشند.



سرویس تبلیغات رپورتاژی «جامع» رز بلاگ

(اجرای رپورتاژ آگهی در دیگر رسانه ها)

خدمات فروش رپورتاژ در رز بلاگ محدود به اجرای رپورتاژ آگهی در سایت رز بلاگ نمی باشد. بلکه دپارتمان مارکتینگ رز بلاگ با بهره مندی از کارشناسان ارشد تبلیغات رپورتاژی و دراختیار داشتن دیگر رسانه های قدرتمند ایران، مجری کمپین های تبلیغات رپورتاژی در طیف گسترده از برترین و پرمخاطب ترین وب سایت های ایرانی با موضوعات مختلف می باشد.

در حقیقت انتخاب رز بلاگ به عنوان مجری کمپین های رپورتاژی، علاوه بر ایجاد امکان نشر انحصاری رپورتاژ در رز بلاگ، امکان اجرای رپورتاژ آگهی در دیگر وب سایت های قدرتمند ایران را نیز برای شما فراهم می کند.

برای اطلاع از پکیج های تبلیغات رپورتاژی رز بلاگ در دیگر رسانه ها و همچنین آگاهی از لیست قیمت رپورتاژ آگهی در وب سایت های مختلف از طریق شماره

09113951574

با ما تماس بگیرد.


خدمات و مزیت های خرید و نشر رپورتاژ با رز بلاگ


خرید مستقیم سرویس رپورتاژ اختصاصی رز بلاگ

همانطور که می دانید، رز بلاگ سرویس انحصاری رپورتاژی خود را دارد. با خرید مستقیم سرویس رپورتاژ آگهی رز بلاگ، در اولویت قرار خواهید گرفت؛ همچنین نبود واسطه، ارزان ترین قیمت خرید رپورتاژ را برای شما به ارمغان می آورد.


تیم مارکتینگ متخصص و حرفه ای رز بلاگ

سابقه 10 ساله تیم مارکتینگ و رپورتاژ رز بلاگ، مهم ترین پشتوانه اعتباری این تیم است؛ ارائه مشاوره های مارکتینگ و طراحی و اجرای کمپین های تبلیغات رپورتاژی برای برترین برندهای ایرانی، نمونه ای از شایستگی این تیم می باشد.


بهره مندی از جامع ترین سرویس رپورتاژی ایران

سرویس رپورتاژ خبری رز بلاگ، محدود به این وب سایت نمی باشد. همکاری با رز بلاگ علاوه بر بهره مندی از بستر ویژه رز بلاگ برای نشر رپورتاژ، امکان دسترسی و اجرای پلن های تبلیغات رپورتاژی در دیگر وب سایت های معتبر و پربازید ایرانی را نیز برای شما فرهم می کند.


ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه رپورتاژ

خدمات رپورتاژ آگهی رز بلاگ محدود به فروش رپورتاژ نمی شود؛ بلکه ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه مارکتینگ و به طور اختصاصی خرید و نشر رپورتاژ آگهی از مهمتین مزیت های سرویس فروش رپورتاژ رز بلاگ می باشد.


سرویس «رپورتاژ پلاس» رزبلاگ

درکنار ارائه مشاوره های تخصصی، سرویس رپورتاژ پلاس رز بلاگ، تمامی خدمات صفر تا صد نشر حرفه ای رپورتاژ را ارائه می دهد. خدماتی از جمله، انتخاب موضوع، انتخاب کلمه کلیدی، طراحی سیستم لینک دهی پیشرفته، نگارش تخصصی محتوا، سئو و بهینه سازی متن و ساختار لینک ها، طراحی رپورتاژهای سریالی و چندلاله و....


خدمات فول سرویس مارکتینگ

نگاه ویژه رز بلاگ، ارائه خدمات جامع مارکتینگ می باشد. به این معنی که تیم کارشناسان و خدمات رپورتاژ آگهی بخشی از دپارتمان مارکتینگ رز بلاگ می باشد؛ از دیگر خدمات دپارتمان مارکتینگ می توان به فروش بک لینک، سئو وب سایت، تبلیغات دیجیتال و... اشاره کرد.



آنچه لازم است درخصوص رپورتاژ آگهی بدانید!

آنچه لازم است درخصوص رپورتاژ آگهی بدانید

لیست معرفی و راهنمای خرید رپورتاژ آگهی:

منظور از رپورتاژ (رپورتاژ آگهی) چیست؟

رپورتاژ یا رپورتاژ آگهی، در ظاهر و از نظر مخاطب، یک متن خبری-تحلیلی است که توسط یک رسانه معتبر تالیف و منتشر شده است؛ اما درواقع، رپورتاژها متونی تبلیغاتی هستند که با هدف معرفی محصول یا خدماتی ویژه، توسط صاحبین کسب و کارها به منظور نمایش برای میلیون ها مخاطب طراحی، نگارش و در بستر رسانه های معتبر و پرمخاطب نشر داده می شوند.


هدف از خرید رپورتاژ چیست؟

با بررسی دقیق مفهوم رپورتاژ، دو هدف کلی می توان برای تبلیغات رپورتاژ خبری درنظر گرفت:

  1. ایجاد زیرساخت های قدرتمند بازاریابی برای برند سازی
  2. کمک ویژه و تاثیر قابل توجه در سئو وب سایت

در ادامه، هر یک از این دو هدف مهم رپورتاژها را بررسی خواهیم کرد.


بازاریابی و برندسازی

بازاریابی و برندسازی، هدف مهم رپورتاژ

درواقع می توان گفت، با رپورتاژ آگهی، برترین و معتبرترین رسانه های پرمخاطب با میلیون ها بازدید روزانه به ویترین جذاب و قابل اعتماد برای معرفی برند شما، بدل خواهند شد!

تصور کنید، محبوب ترین رسانه های ایرانی با میلیون های مخاطب روزانه از سرتاسر ایران، درصفحه ای اختصاصی با اخبار دلخواه درخصوص برند، محصول و یا خدمات کسب و کار شما آشنا می شوند. این معرفی با کمک جملات دقیق در کنار تصاویر مرتبط، می تواند یکی از تاثیرگذار ترین انواع تبلیغات در حوزه دیجیتال برای هر مخاطب باشد.

از طرفی، در کنار ایجاد نگاه مثبت نسبت به برند یا محصول شما، رپورتاژها با برخورداری از لینک های مختلفی، می توانند کاربران را به صورت مستقیم به وب سایت و یا صفحات مدنظر شما هدایت کنند.


رپورتاژها و ضرورت آن ها برای سئو و بهینه سازی!

این روزها باتوجه اهمیت جستجو، حضور در رتبه های برتر نتایج موتورهای جستجو (به طور اختصاصی گوگل)، اصلی ترین و مهم ترین دغدغه هر کسب و کاری است که در حوزه وب و فضای آنلاین فعالیت دارد. مطمئنا کلید اصلی برطرف کردن این دغدغه و صعود به رتبه های نخست، اجرای استراتژی های دقیق و تخصصی SEO یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو می باشد.


بازاریابی و برندسازی

خوب، نقش رپورتاژ دقیقا چیست؟

در حال حاضر، رپورتاژ، یکی از مهم ترین ابزارهای یک SEO موفق برای صعود به رتبه یک گوگل می باشند. مجموعه امکانات و ویژگی های مهم رپورتاژها نظیر هدفمند بودن متن ها، افزایش بازدید، ایجاد بک لینک های ارزشمند و... تماما رپورتاژ آگهی را تبدیل به یکی از مهم ترین ابزارهای SEO کرده اند.


رپورتاژ های چگونه به SEO کمک می کنند؟

همانطور که اشاره کردیم، رپورتاژهای دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند قرارگیری مجموع آن ها در کنار هم، ترپورتاژ آگهی را تبدیل به یکی از موثر ترین راه کارها برای موفقت در SEO کرده اند. برخی از این مهم ترین ویژگی ها:

  1. ایجاد بک لینک های ارزشمند با رپورتاژها
  2. ایجاد بک لینک های ارزشمند با رپورتاژها

    مهم ترین و اصلی ترین دلیل حجم بالای استقبال از خرید رپورتاژ و اجرای این گونه تبلیغات، ایجاد بک لینک های ارزشمند توسط این نوع از تبلیغات دیجیتال است. بک لینک ها (پیونده هایی که دیگر وب سایت ها به یک وب سایت می دهند) از عوامل اصلی و تاثیر گذار برای رتبه بندی وب سایت ها توسط گوگل در نتایج جستجو می باشند.

    حال تصور کنید، در یک وب سایت قدرتمند با ارزش دامنه بالا ( برای مثال رز بلاگ با ارزش دامنه 74) در یک رپورتاژ آگهی با درج لینک هایی به صفحات مختلف وب سایت شما، چه بک لینک های ارزشمندی برای وب سایت شما ایجاد می شود!

    البته، استراتژی انتخاب وب سایت ها برای نشر رپورتاژ آگهی، ساختار لینک دهی در هر رپورتاژ و ده ها عامل دیگر در افزایش تاثیر بک لینک ها و در نگاه کلی رپورتاژ آگهی ها، اهمیت ویژه ای دارند که در این خصوص تیم مشاورین رز بلاگ در کنار شما خواهند بود.


  3. افزایش ترافیک وب سایت

  4. افزایش ترافیک وب سایت

    رپورتاژها با نشر در رسانه ها و وب سایت های پرمخاطب به میلیون ها بازدیدکننده نمایش داده خواهند شد. علاوه بر افزایش آگاهی طیف گسترده ای از افراد جامعه نسبت به خدمات و محصولات برندهای مختلف، رپورتاژها با داشتن لینک های مستقیم متعدد به وب سایت مورد نظر، توانایی هدایت درصد بالایی از بازدیدکنندگان رپورتاژ را به وب سایت هدف دارند.

    افزایش بازدید یا افزایش ترافیک ایجاد شده توسط رپورتاژها به فرایند SEO وب سایت و قراگیری آن در رتبه های برتر، برای کلمات کلیدی مختلف کمک ویژه خواهد کرد.



چگونه تاثیر و بازدهی رپورتاژها را افزایش دهیم؟


چگونه تاثیر و بازدهی رپورتاژها را افزایش دهیم

ساختار رپورتاژ با بهره مندی از انواع محتواها نظیر محتوا متنی و تصویری در کنار وجود لینک های مختلف، تاثیر ویژه ای در برندسازی و سئو وب سایت دارند. اما، برای دریافت بیشترین بازدهی از هر رپورتاژ، توجه به مجموعه ای از دستورالعمل ها ضروری می باشد:


نکات مهم درخصوص نگارش رپورتاژهای قوی
  • تعیین برنامه برای کمپین های تبلیغات رپورتاژ آگهی (طراحی پکیج و تقویم اجرایی)
  • طراحی شبکه های قوی linking در رپورتاژهای سریالی
  • انتخاب درست و دقیق وب سایت های مناسب برای نشر رپورتاژ (اعتبار دامنه، موضوع دامنه و...)
  • انتخاب موضوع مناسب براساس استراتژی های مارکتینگ و SEO
  • انتخاب عنوان جذاب و تاثیر گذار
  • نگارش حرفه ای و جذاب متن رپورتاژ
  • استفاده از تصاویر گرافیکی مرتبط
  • سئو عنوان، متن و تصاویر رپورتاژ توسط تیم متخصص
  • تعیین استراتژی برای لینک دهی به صفحات مختلف سایت
  • بهینه سازی انکورتسکت ها برای دریافت بالاترین تاثیر مثبت (از نظر بازاریابی و SEO)

  • درخصوص هر یک از موارد بالا، تیم متخصص رز بلاگ آماده ارائه مشاوره و خدمات اجرایی مطابق با آخرین استاندارها می باشد. پیشنهاد می کنیم همین حالا با ما تماس بگیرد...


    راهنمای خرید و قیمت رپورتاژ آگهی!


    قیمت رپورتاژ آگهی

    قیمت رپورتاژ آگهی

    قیمت خرید رپورتاژ و نشر آن، برای وب سایت های مختلف متفاوت می باشد و براساس ارزش دامنه، میزان ترافیک، محبوبیت و... تعیین می شود. در واقع بازه قیمت رپورتاژ می تواند از 100 هزارتومان تا چندمیلیون تومان باشد و کاملا بستگی به وب سایت دارد.



    مهم ترین نکات درخصوص قیمت رپورتاژ

    باتوجه به متفاوت بودن قیمت رپورتاژ در وب سایت های مختلف و از طرفی رعایت اصول لازم برای اجرای رپورتاژ، یکی از راهکارهای بهره مندی از ارزان ترین قیمت رپورتاژها، استفاده از پکیج های رپورتاژ آگهی می باشد. بدین صورت که با خرید پکیج های اقتصادی می تواند تا حد زیادی در هزینه های مرتبط با خرید رپورتاژ صرفه جویی کنید.

    (برای آگاهی از قیمت رپورتاژ در سایت رزبلاگ و دیگر وب سایت های ایرانی و همچنین مشخصات و قیمت پکیج های اختصاصی رپورتاژ آگهی، همین حالا از طریق شماره

    09113951574

    با کارشناسان ارشد ما تماس بگیرد و همچنین از مشاوره های رایگان نیز بهره مند شوید.)



    سوالات متداول در خصوص رپورتاژ آگهی

    رپورتاژ آگهی چیست؟

    رپورتاژ آگهی، یکی از شیوه های مهم و اصلی در تبلیغات دیجیتال می باشد. درواقع رپورتاژها متونی تبلیغاتی هستند که در قالب خبر، توسط برترین و پرمخاطب ترین رسانه ها (وب سایت های معتبر و محبوب) نمایش داده می شوند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درخصوص رپورتاژ آگهی، قیمت رپورتاژ و دریافت مشاوره با مشاورین ارشد رز بلاگ از طریق شماره

    09113951574

    تماس حاصل فرمایید.


    چرا تبلیغات رپورتاژی اهمیت دارد؟

    رپورتاژ آگهی ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. برای مثال معرفی برند، محصولات و یا کسب وکار شما توسط رسانه های قدرتمند و معتبر، علاوه بر افزایش آگاهی و آوازه برند، موجب رشد چشمگیر اعتبار کسب و کارهای نیز می شوند. از طرفی رپورتاژ های یکی از مهم ترین ابزارها برای سئو وب سایت و کسب رتبه یک گوگل می باشند.


    آیا رپورتاژ در سئو تاثیر دارد؟

    بله. رپورتاژها با افزایش میزان ترافیک و ایجاد بلک لینک ها، یکی از مهم ترین عوامل موثر در سئو وب سایت می باشند.


    آیا خدمات رپورتاژ رزبلاگ، محدود به نشر رپورتاژ در رزبلاگ می شود؟

    خیر. شما می توانید علاوه بر استفاده از سرویس های ویژه و اختصاصی نشر رپورتاژ در رز بلاگ، از سرویس ها و پکیج های دپارتمان مارکتینگ رزبلاگ برای نشر رپورتاژ آگهی با مناسب ترین قیمت در دیگر وب سایت ها نیز بهر مند شوید.


    آیا مکان دریافت مشاوره برای خرید و قیمت رپورتاژ آگهی وجود دارد؟

    برای اطلاع از سرویس های تبلیغات رپورتاژی در رزبلاگ و دیگر رسانه ها، می توانید از طریق شماره

    09113951574

    تماس و علاوه بر دریافت اطلاعات لازم، از مشاوره های تخصصی و رایگان پارتمان مارکتینگ رز بلاگ بهره مند شوید.


    آیا خدمات رپورتاژ آگهی رز بلاگ محدود به فروش رپورتاژ می شود؟

    خیر. علاوه بر فروش رپورتاژ، ارائه مشاوره های تخصصی، طراحی پکیج، انتخاب سایت برای نشر رپورتاژ، تعیین موضوع و نگارش تخصصی و حرفه ای، انجام امور گرافیکی رپورتاژ، سئو پیشرفته رپورتاژ، طراحی ساختار و استراتژی لینک های موجود در رپورتاژ و... از دیگر خدمات رپورتاژ آگهی رز بلاگ می باشد.

    آخرین ریپورتاژها