تصویر درب اتوماتیک کشویی

این روزها درب های اتوماتیک از اهمیت بسیاری برخوردار شده اند. اگر تا به حال تجربه بالا و پایین کشیدن کرکره های آهنی مغازه ها یا باز و بسته کردن درب خانه ها را داشته باشید، می دانید که این تکنولوژی کار ما را آسان تر کرده است. تا چند سال پیش درب پارکینگ خانه ها عادی بود. یعنی شما مجبور می شدید هر بار از ماشین پیاده شوید تا درب پارکینگ را باز و بسته کنید.

تازه کرکره های آهنی مغازه ها با آن حجم از سنگینی، فشار قابل توجهی را به بدن انسان وارد می کرد. با روی کار آمدن کرکره برقی و درب اتوماتیک، مردم ترغیب شدند تا برای راحتی و امنیت بیشتر خود نسبت به خرید و نصب این وسیله اقدام کنند. اما قطعاً این درب های اتوماتیک هزینه هایی هم در بردارند.

از این رو طبیعی است که هر کسی به دنبال ارزان ترین قیمت کرکره و درب اتوماتیک باشد. اما نداشتن اطلاعات کافی در مورد درب اتوماتیک و تفاوت میان آن ها، منجر به پرداخت هزینه بالاتر یا عدم مرغوبیت جنس درب ها می شود.

اگر هنوز هم نسبت به خرید درب اتوماتیک یا کرکره برقی اقدام نکرده اید و می خواهید با انواع این محصولات، ویژگی ها و تفاوت های آن ها و از همه مهم تر قیمت آن ها بیشتر آشنا شوید، با ما در ادامه همراه باشید.

درب اتوماتیک

یکی از عمده ترین مشکلاتی که در هنگام برقی کردن درب پارکینگ برای شما ایجاد می شود، قیمت ها متنوع و بدون ضمانت فروشگاه ها است. از طرفی هم زمان زیادی می برد تا شرکتی مطمئن و سرویس کاری حرفه ای پیدا کنید. اما وجود سیستمی که بتوانید نوع درب اتوماتیک را انتخاب و قیمت آن را در لحظه ببینید، شما را از سردرگمی نجات می دهد.

این روزها درب های برقی اتوماتیک به دلیل تنوع و قابلیت هایی که دارند، به عنوان درب بسیاری از اماکن و فروشگاه ها استفاده می شوند. درب اتوماتیک قابلیت باز و بسته شدن درب در جهات مختلف و به صورت اتومات را می دهد. برای باز شدن خودکار درب سیستم های هوشمند سازی مختلفی روی آن نصب می شود. به عنوان مثال اغلب درب های اتوماتیک توسط سنسورهای چشمی به محض نزدیک شدن فرد به در، باز می شوند.

امکان تنظیم حساسیت سنسور، تنظیم سرعت باز و بسته شده درب اتوماتیک و تنوع این درب ها سبب شده تا در مکان های مختلفی کاربرد داشته باشند.

تصویر درب اتوماتیک کشویی از نمای کنار

انوع درب اتوماتیک (Automatic doors)

درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارند که با توجه به محل مورد استفاده و نیاز افراد، کاربردهای مختلفی دارند.

1. درب اتوماتیک صنعتی: این نوع درب بیشتر در آزمایشگاه ها، کارخانه ها، فروشگاه های بزرگ و مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های درب اتوماتیک صنعتی می توان به جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات، مقاوم در برابر بادهای شدید، جلوگیری از اتلاف انرژی، سرعت بالا باز و بسته شدن درب و ... اشاره کرد. جنس درب های اتوماتیک صنعتی از الیاف خاصی است که با رنگی از جنس UPVC تلفیق شده است. این نوع درب ها به صورت فول آپ یا رول آپ در بالای چارچوب جمع می شوند.

2. درب اتوماتیک سکشنال یا بالارونده: از مدرن ترین درب های اتوماتیک می توان به درب های سکشنال اشاره کرد. از این نوع درب ها در محوطه های دارای سقف استفاده می شود و زمان باز شدن به زیر سقف منتقل می شود. این درب ها به وسیله ریموت باز و بسته می شوند و بیشتر برای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه درب سکشنال نیز متنوع است و می توانید نمونه های شیشه ای آن را نیز در بازار پیدا کنید.

3. کرکره برقی: این نوع درب های کرکره ای اتوماتیک بیشتر در مغازه ها و پارکینگ ها برای افزایش امنیت به کار می روند. از ویژگی های آن می توان به راحتی شستشو، تنوع رنگ و طرح، قیمت مناسب، عملکرد آسان و ... اشاره کرد.

تصویر کرکره برقی طرح دار

4. درب اتوماتیک لولائی: این نوع درب ها در دو نوع تک لنگه و دو لنگه ارائه می شود. در درب های لنگه ای، در با زاویه 90 درجه باز می شود. این نوع درب بیشتر برای فضاهایی که دارای عرض کم و محدود هستند مناسب است. سر و صدا پایین و حرکت روان و راحت درب اتوماتیک لولائی از ویژگی های آن محسوب می شود. باز و بسته شدن این درب های نیز به کمک جک صورت می گیرد و عمدتاً در درب ورودی ساختمان، حیاط و پارکینگ استفاده می شود.

5. درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ: درب های اسلایدینگ در ساختمان های لوکس، هتل ها، بیمارستان ها، فروشگاه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به استفاده از شیشه های مرغوب و باکیفیت، استفاده از این نوع در اتوماتیک نیز افزایش چشمگیری داشته است. از انواع درب اتوماتیک اسلایدینگ می توان به درب کشویی 2 لنگه ثابت و 2 لنگه متحرک، درب کشویی با یک لنگه شیشه متحرک و یک لنگه شیشه ثابت، درب کشویی با 2 لنگه متحرک بدون لنگه ثابت، درب اتوماتیک با یک لنگه متحرک و بدون لنگه ثابت اشاره کرد.

6. درب اتوماتیک گردان: معمولاً درب اتوماتیک گردان 3 یا 4 درب دارد که حول محور مرکزی به صورت اتومات می چرخند. این نوع درب بیشتر در برج ها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرد. از انواع درب اتوماتیک گردان می توان به شیشه ای منحنی، کلاسیک کوچک، کلاسیک بزرگ، تمام شیشه و قاب سبک اشاره کرد.

انواع سنسور درب های اتوماتیک

میزان تردد افراد در محل های مختلف باعث شده تا سنسورهای چشمی مختلفی در بازار عرضه شوند.

1. سنسور مادون قرمز اکتیو: نزدیک شدن افراد و اجسام باعث شکست نور مادون قرمز می شوند و در نتیجه درب های اتوماتیک باز می شوند.

2. سنسور مادون قرمز پسیو: این سنسور نیز همانند سنسور مادون قرمز عمل می کند؛ با این تفاوت که سیستم حرارتی نیز در باز شدن در اتوماتیک تأثیر دارد.

3. سنسور مایکروویو: این نوع سنسور امواجی را با طول موج بیش از 1 گیگاهرتز در محیط پخش می کند. با نزدیک شدن افراد به درب، طول موج تغییر و سنسور دستور باز شدن درب را می دهد.

تصویر درب اتوماتیک شیشه ای

اصطلاحات رایج درب اتومات که باید در هنگام خرید بدانید!

اگر تا به حال اقدام به سفارش درب اتوماتیک کرده باشید مطمئناً سؤالاتی از شما پرسیده شده که اطلاعی از کاربرد آن ها نداشته اید. با خواندن این بخش در می یابید که برای اتومات کردن درب فروشگاه یا پارکینگ خود به چه چیزهایی نیاز دارید.

1. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای: موتور، کنترل باکس، تسمه، هنگر، هرز گرد و به طور کلی کل پکیج درب برقی، اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای نامیده می شود.

2. ریل و کاور درب اتومات شیشه ای: کلیه وسایل درب اتومات روی ریل و کاور آن نصب می شود. این وسایل در درب های کشویی به صورت طولی عمدتاً تا عرض 4 متر عرضه می شود. البته برخی از شرکت ها امکان تولید این درب ها را تا عرض دلخواه شما می دهند.

3. چشم رادار یا سنسور: اصلی ترین قطعه در سیستم درب اتوماتیک، سنسور است. با قرارگرفتن فرد در معرض دید رادار، درب به صورت اتوماتیک باز می شود.

4. هنگر درب برق شیشه ای: هنگر غلتکی است که روی فریم درب اتوماتیک بسته می شود و امکان حرکت درب شیشه ای روی ریل درب را فراهم می کند.

5. شیشه سکوریت: اصلی ترین بخش درب اتوماتیک که کل قطعات باعث به حرکت در آمدن آن می شوند، شیشه سکوریت است.

6. فریم درب اتوماتیک: فریم به بخشی از درب اتومات می گویند که دور تا دور شیشه سکوریت قرار دارد و دارای رنگ ها و مدل های مختلفی است. ابعاد استاندارد این فریم عرض 100 cm و ارتفاع 200 cm است.

7. کلید چند حالته: این کلید وظیفه تغییر حالت درب اتوماتیک را به عهده دارد که به صورت دستی یا دیجیتالی عرضه می شود.

درب اتوماتیک کشویی در مجتمع

انواع کلید چند حالته

حالت قفل: در این حالت با فرمان رادار، درب بعد از بسته شدن قفل می شود.

حالت تمام باز: در این حالت با فرمان رادار، درب کاملاً باز می ماند و بسته نمی شود.

حالت زمستانی: این حالت برای زمان هایی کاربرد دارد که نیاز ندارید درب به طور کامل باز شود.

حالت یک طرفه: این حالت برای مواقعی است که می خواهید درب صرفا از یک طرف باز شود و از طرف دیگر فرمانی صادر نشود.

حالت اتوماتیک: در حالت اتوماتیک درب به صورت کامل باز و بسته می شود.

قیمت درب برقی

قیمت انواع درب اتوماتیک با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می شود:

  • نوع درب
  • نوع کاربری (دستی، اتوماتیک)
  • عرض و ارتفاع کار به سانتی متر
  • نوع فریم (فریم آلومینیوم، فریم استیل، فریم آنادایز)
  • نوع سنسور
  • کشور سازنده
  • لوازم جانبی مورد نیاز (قفل، باتری درب اتوماتیک شیشه ای و ...)

مزایا استفاده از درب های برقی اتوماتیک

درب های برقی اتوماتیک از پیشرفته ترین نوع درب ها هستند. باز و بسته شدن این درب ها با استفاده از حسگرهای حرکتی یا ریموت های برقی صورت می گیرد. درهای برقی اتوماتیک در ساختمان ها، ادارات، فروشگاه ها، هتل ها، فروشگاه ها و ... استفاده می شوند.

  1. ظاهر مدرن و تنوع بالا آن ها
  2. جلوگیری از اتلاف انرژی
  3. امنیت بالا درب های اتوماتیک
  4. جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات مزاحم
  5. حفظ بهداشت در محیط های پرتردد
  6. سرعت بالا باز و بسته شدن درب
  7. هزینه نگهداری و تعمیر پایین
  8. مقاوم در برابر گرما و فرسایش
  9. کیفیت بالا این محصول و طراحی به روز و مدرن
  10. امکان ساخت درهای اتوماتیک در ابعاد مورد نیاز مشتری

تصویر سیاه و سفید درب اتوماتیک

کرکره برقی یا درب ریموت دار

یکی از اصلی ترنی مزایا کرکره های برقی (Roller Shutter)، سهولت در بالا و پایین آوردن آن ها است. به طوری که تنها با استفاده از یک ریموت می توانید تیغه های کرکره را به سمت بالا و پایین هدایت کنید. کرکره های برقی بیشتر برای مغازه ها و درب پارکینگ کاربرد دارد.

کرکره های برقی جدای از زیبایی و راحتی، از امنیت بیشتری برخوردارند. از مزیت های کرکره برقی می توان به تنوع رنگی و طرح آن اشاره کرد. شما می توانید به راحتی کرکره خود را با هر رنگ و طرحی که می خواهید سفارش دهید. از کرکره های شیشه ای و شفاف گرفته تا کرکره طرح چوب و ...

در اکثر کرکره های برقی از موتور تیوبلار استفاده می شود؛ اما در کرکره های برقی فروشگاه بیشتر از موتور ساید استفاده می شود. همچنین، کرکره ها در دو حالت معمولی بدون کاور یا لوکس سازی شده عرضه می شود. اما اگر می خواهید برای درب آپارتمان خود یا جلوه بهتر به مغازه و فروشگاه خود از کرکره استفاده کنید، بهتر است کرکره لوکس سازی شده سفارش دهید.

درب اتوماتیک با طرح های زیبا

انواع کرکره برقی

کرکره های برقی انواع مختلفی دارند که با توجه به ویژگی ها و کاربرد آن ها در محل های مختلفی از جمله فروشگاه، مغازه، بانک، آپارتمان و ... استفاده می شود.

  1. کرکره برقی پنجره: کرکره های برقی پنجره از مزایای بی شماری برخوردار هستند. وزن کم، عایق حرارت و گرد و غبار، عدم تولید صدای ناهنجار و ... از ویژگی های این نوع از کرکره ها است. از طرف دیگر زیبایی، تنوع رنگ و طرح کرکره پنجره سبب شده تا دیگر نگران عدم هماهنگی کرکره با نمای ساختمان نباشید.
    درب اتوماتیک با طرح های زیبا
  2. درب ریموت دار آلومینیومی: از ویژگی های کرکره برقی آلومینیومی می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه، تنوع بالا طرح و رنگ، عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید و ... اشاره کرد.
  3. کرکره برقی گالوانیزه: وجود فوم در کرکره های گالوانیزه سبب شده تا عایق خوبی در برابر صدا و رطوبت باشد.
  4. کرکره برقی فولادی: کرکره برقی فولادی دارای مقاومت بالا در برابر ضربه است. از این نوع کرکره بیشتر در فروشگاه، مغازه و پنجره استفاده می شود.
    درب اتوماتیک با طرح های زیبا
  5. کرکره برقی سکشنال: از محبوب ترین نوع کرکره می توان به کرکره سکشنال اشاره کرد. عدم نیاز به فضای زیاد، سیستم ضد سقوط و امنیت بالا از ویژگی های منحصر به فرد این نوع کرکره است. این نوع کرکره در هنگام بسته شدن، زیر سقف رول می شود. کرکره برقی سکشنال بیشتر در ساختمان ها نصب می شوند.
  6. کرکره برقی پلی کربنات: کرکره برقی پلی کربنات در منازل، بانک ها و مجتمع های عمومی نصب می شود. این نوع از کرکره دارای دو جنس شفاف و مات است. تنوع بالای رنگ و طرح، مقاوم در برابر حرارت تا دمای بالای 400 درجه سانتی گراد و ضد سرقت بودن از ویژگی های کرکره پلی کربنات است.
    درب اتوماتیک با طرح های زیبا

جنس انواع تیغه های کرکره برقی یا Roller Shutter

  1. تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار: این نوع تیغه ها عمدتاً در پارکینگ ها استفاده می شود و نسبتاً سر و صدای بیشتری دارند.
  2. تیغه کرکره آلومینیوم: یکی از بهترین نوع تیغه ها برای استفاده در پارکینگ، فروشگاه کرکره های آلومینیومی است. این کرکره ها علاوه بر زیبایی ایمنی بالایی نیز دارند. همچنین، کرکره آلومینیومی وزن سبکی دارد و در حدود 3.7 کیلوگرم در مترمربع تا 5.2 کیلوگرم در مترمربع تولید می شوند.
  3. تیغه کرکره فولادی: این نوع تیغه از ایمن ترین نوع کرکره های برقی است. اما قیمت آن از تیغه کرکره آلومینیومی کمی بالاتر است.
    تصویر کرکره برقی طرح دار
  4. تیغه تک جداره و دو جداره: بین جداره های این نوع از تیغه لایه ای عایق قرار دارد که طول عمر تیغه را بالاتر می برد.
  5. تیغه قلاب برعکس: تیغه قلاب برعکس بیشتر برای مغازه ها استفاده می شود. در این حالت طرف غیر تخت کرکره رو به بیرون قرار می گیرد.
  6. تیغه قوس دار: از این نوع تیغه برای رول پیچ های کوچک استفاده می کنند.
  7. تیغه تخت: این نوع تیغه برای رول پیچ های بزرگ بسیار مناسب است.
  8. تیغه غضروف دار: این نوع تیغه جدای از زیبایی طول عمر بالایی نیز دارند.
  9. تیغه پانچ دار: در مصارف تبلیغاتی و امنیتی بیشتر از تیغ پانج دار استفاده می کنند. این نوع تیغه ها دارای سوراخ می باشند.
  10. تیغه شفاف نانو کامپوزیت: این تیغه های مقاومت بالایی در برابر ضربات دارند. از این رو تیغه های شفاف نانو کامپوزیت را می توان از ایمن ترین نوع کرکره به شمار آورد. از این نوع تیغه بیشتر در بانک ها و طلا فروشی ها استفاده می شود.
    تصویر کرکره برقی طرح دار

انواع موتور کرکره برقی یا درب ریموت دار

یکی از کلیدی ترین اجزا کرکره برقی، موتور آن است. در اکثر کرکره های برقی تنها دو موتور ساید و توبلار استفاده می شود.

  1. موتور ساید کرکره برقی: موتور ساید یا موتور کناری بیشتر در مکان های پرتردد استفاده می شود. از مزایای موتور ساید در کرکره برقی می توان به بی صدا بودن موتور، قابلیت نصب آسان، امکان باز و بسته کردن در به صورت دستی، عدم سقوط در هنگام نقص فنی و ... اشاره کرد. این نوع موتور در مدل های موتور اس دی سی، موتور بارزانته، موتور اتومات و موتور لیفت توربو ساخته می شود.
  2. موتور توبلار کرکره: این نوع موتور بیشتر در مکان های کم تردد مورد استفاده قرار می گیرد. انواع موتور توبلار کرکره برقی شامل نمونه سبک (30 الی 140 کیلوگرم) است که بیشتر در مکان هایی با عرض و ارتفاع پایین استفاده می شود. نمونه سنگین این موتور (140 الی 300 کیلوگرم) نیز برای مکان های پرتردد استفاده می شود. قیمت مناسب، اشغال فضای کم، ظاهر زیبا و سرعت بالا در باز و بسته شدن از ویژگی های موتور توبلار کرکره است.
  3. تیغه پانچ دار: در مصارف تبلیغاتی و امنیتی بیشتر از تیغ پانج دار استفاده می کنند. این نوع تیغه ها دارای سوراخ می باشند.

انواع موتور کرکره برقی

کرکره برقی ضد سرقت جایگزین درب های آکاردئونی

یکی از جدیدترین سیستم های امنیتی در خانه و مغازه ها، کرکره های برقی است. کرکره های آلومینیومی با طرح های متنوع به دلیل استحکام و دوام بالا خود می توانند جایگزین خوبی برای درب های آکاردئونی باشد. این کرکره ها با ریموت کنترل، دستگاه کنترل تردد bms و سایر سیستم های کنترل، باز و بسته می شوند. در هنگام قطعی برق نیز امکان باز کردن دستی این کرکره ها وجود دارد. البته کرکره برقی ضد سرقت دارای سنسورهای هشدار دهنده نیز می باشد.

کرکره های برقی ایپاکو از موتورهای توبلار کمپانی آلمانی و ایتالیایی برخوردار است. جنس این کرکره ها از شمش های آلومینیوم سخت و مرغوب با آلیاژ 6063 و در دو نوع اکسترودی و رول فرم است.

کرکره برقی مدرن

مزایا استفاده از کرکره برقی:

عمدتاً هزینه درب های فلزی به دلیل نوع ورق و اجرای آن بسیار بالاتر از هزینه تیغه کرکره برقی است. از این رو منطقی نیست که علاوه بر پرداخت هزینه ساخت درب فلزی، هزینه ای برای اتوماتیک کردن آن نیز بپردازید.

کرکره های برقی در هنگام باز شدن هیچ فضایی را اشغال نمی کنند.

در اکثر موارد با اصابت خودرو به درب اتوماتیک پارکینگ، خرابی های بسیاری برای درب، چارچوب یا جک آن اتفاق می افتد. اما در صورت اصابت خودرو به کرکره ها شما تنها با تعویض چند تیغه می توانید آسیب پیش آمده را جبران کنید.

رنگ درب های پارکینگ در کوتاه مدت از بین می رود اما رنگ کرکره ساختمان در دراز مدت نیز از بین نمی رود و مقاومت بالایی دارد. علت آن هم استفاده از سیستم رنگ الکترو استاتیک برای رنگ کردن تیغه های کرکره است.

عملکرد آسان و بدون صدا کرکره های برقی

قیمت مقرون به صرفه و مناسب

گارانتی و خدمات پس از فروش

شستشوی آسان کرکره برقی

امکان باز و بسته کردن دستی کرکره های برقی در هنگام قطعی برق

زیبایی و تنوع بالا رنگ و طرح کرکره های برقی

امنیت بالا کرکره های برقی در آپارتمان، فروشگاه، مغازه و ...

کرکره های طرح چوب

قیمت کرکره برقی

با مراجعه به سایت های اینترنتی همانند ایپاکو می توانید به صورت آنلاین قیمت کرکره برقی را بر اساس انتخاب نوع تیغه، انتخاب سیستم برقی، لوازم جانبی، نوع ضمانت یا گارانتی، عرض کار و ارتفاع کار به سانتی متر محاسبه کنید. طبیعتاً قیمت کرکره برقی با توجه به نوع تیغه های آن و ابعاد تغییر می کند. شما همچنین می توانید محل نصب و خدماتی مانند لوکس سازی کرکره و ضمانت و نوع گارانتی را نیز انتخاب کنید.

کرکره برای سوله های شرکت ها

چگونه باید کرکره های برقی را نصب کنیم؟

برای نصب کرکره برقی و درب اتوماتیک نیازمند سرویس کاران حرفه ای خواهید بود. شرکت هایی چون ایپاکو علاوه بر ارائه محصولات بدون واسطه، بیش از 70 نمایندگی در سراسر کشور دارند که امکان نصب درب های اتوماتیک را در کمترین زمان ممکن به شما می دهند.

بیش از 100 سرویس کار در سراسر کشور و به صورت 24 ساعته خدمات تعمیر و نصب این محصولات را برای شما انجام می دهند. همچنین، بازرسین متخصص با حضور در محل پروژه، عملکرد محصول را به خوبی بررسی می کنند. در صورت رعایت نشدن هر یک از استانداردهای ایپاکو در هنگام نصب، تکنسین نصب برای رفع مشکل در محل حاضر می شود.

نصب کرکره های برقی

تعمیر درب اتوماتیک و کرکره های برقی

خدمات تعمیر کرکره برقی و درب اتوماتیک یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی است که از این وسایل استفاده می کنند. اینکه در زمان خرابی باید چه کاری انجام دهیم یا چگونه سرویس کار متخصص پیدا کنیم؟ با نصب نرم افزار ایپاکو سرویس دیگر نگرانی برای سرویس کار نخواهید داشت. در این نرم افزار امکان درخواست آنلاین تعمیر درب اتوماتیک، تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و درب اتوماتیک پارکینگ برای شما وجود دارد.

از مزیت های استفاده از نرم افزار ایپاکو می توان به در خواست فوری برای تعمیر درب اتومات و کرکره برقی، خرید آنلاین و ارسال قطعات موردنیاز به سراسر کشور، امکان پرداخت هزینه تعمیر در محل یا آنلاین، خرید قطعات یدکی و از همه مهم تر پشتیبانی 24 ساعته است.

کرکره های پهن و بزرگ

نحوه سفارش درب اتوماتیک

با ارائه اطلاعاتی چون طول و عرض کار، جنس و نوع درب، نوع کاربری، نوع سنسور، انتخاب فریم، نوع گارانتی، نوع تیغه، لوازم جانبی مورد نیاز و ... می توانید علاوه بر مشاهده قیمت درب اتوماتیک و کرکره برقی، نسبت به سفارش آن نیز اقدام کنید. شرکت هایی چون ایپاکو محصولات خود را بدون واسطه ارائه می دهند و این محصولات توسط سرویس کاران حرفه ای نصب می شود.

در هنگام خرید کرکره برقی و درب اتوماتیک باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • بعد از خرید درب اتوماتیک یا کرکره برقی امکان نصب آن توسط سرویس کاران حرفه ای شرکت وجود داشته باشد.
  • به دنبال شرکتی باشید که بدون واسطه کالا را در اختیارتان قرار دهد. با خرید بدون واسطه این محصولات، می توانید با هزینه کمتر محصول با کیفیت تری را تحویل بگیرید.
  • هنگام خرید در اتوماتیک با توجه میزان تردد افراد در محل، اندازه دهانه ورودی، محل نصب و کاربری آن بهترین درب را انتخاب کنید.
  • توجه به نوع گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب شرکت ها

کرکره های پهن و بزرگ

سؤالات متداول

  • لوکس سازی کرکره چیست؟

بخشی از نمای کرکره مانند پروفیل کناره و پلیت ها به صورت رنگ خام عرضه می شود. اما در صورت انتخاب لوکس سازی کرکره برقی این بخش های به صورت رنگ کوره ای و متناسب با رنپ تیغه و ریل کرکره عرضه می شود. البته با انتخاب این آپشن مبلغی به هزینه کرکره برقی شما افزوده می شود.

  • چگونه با هزینه کمتری کرکره برقی بخریم یا درب آپارتمان را اتوماتیک کنیم؟

اگر می خواهید قیمت کرکره برقی و درب اتوماتیک برای شما پایین تر بیاید، باید به دنبال خرید بدون واسطه باشید. شرکت هایی مانند ایپاکو هستند که به مشتریان این امکان را می دهند که بدون دغدغه و با قیمت پایین تر هزینه خود را کاهش دهند.

  • قیمت کرکره برقی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت کرکره برقی با توجه به عرض و ارتفاع کار، نوع تیغه، انتخاب سیستم برقی، لوازم جانبی، لوکس سازی و گارانتی متغیر است. با دادن اطلاعات دقیق کرکره مورد نیازتان می توانید قیمت دقیق آن را مشاهده کنید.

  • قیمت درب اتوماتیک و درب شیشه ای چگونه محاسبه می شود؟

پارامترهای تاثیر گذار در قیمت درب شیشه ای اتوماتیک شامل نوع شیشه، نوع کاربری، عرض و ارتفاع کار، نوع فریم و لوازم جانبی هستند. بعد از انتخاب این موارد می توانید قیمت درب اتوماتیک را مشاهده کنید.

آخرین ریپورتاژها