تبلیغات پیج اینستاگرام و کانال تلگرام با موبیتو

اینستاگرام و تلگرام دو شبکه اجتماعی پرطرفدار و معروف در فضای مجازی هستند. ویژگی ها و امکانات این شبکه ها باعث شده تا در مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کنند. اینستاگرام و تلگرام با برطرف کردن تمام نیازهای کاربران توانسته اند جای پای خود را محکم کرده و به دو اپلیکیشن محبوب و قدرتمند تبدیل شوند.

در طی سال های اخیر بارها شاهد تبلیغات برندها و کسب و کارها در اینستاگرام و تلگرام بوده ایم. اما علت این همه تبلیغ در شبکه های اجتماعی چیست؟ چه میزان بازخوردی را می توانیم از تبلیغات در شبکه های مجازی دریافت کنیم؟

بسیاری از کسب و کارها در فضای اینستاگرام یا تلگرام محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. جدای از آن برندهای معروف جهان برای اطلاع رسانی کمپین ها و معرفی محصولات جدید خود از این فضا استفاده می کنند. محبوبیت و فعالیت بیش از 1 میلیارد کاربر در تلگرام و اینستاگرام سبب شد تا این شبکه ها نیز به یکی از ابزارهای مهم برای تبلیغات تبدیل شوند.

در ادامه قصد داریم تا شما را با روش های تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام آشنا کنیم.

تبلیغ در پیج های اینستاگرام

بخش عمده ای از تبلیغات موبایلی مربوط به تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند. یکی از این شبکه های اجتماعی اینستاگرام است. حدود 30 میلیون کاربر فعال ایرانی و 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان از اینستاگرام استفاده می کنند. از این رو می توان به جرئت گفت که اینستاگرام بستری شگفت انگیز برای تبلیغات و معرفی کسب و کارها و پیج ها خواهد بود.

دلایل اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

  • حضور فعال و چشم گیر کاربران در اینستاگرام
  • تعداد بالای کاربران ایرانی در اینستاگرام
  • محبوبیت بالای اینستاگرام
  • امکان معرفی خدمات یا محصولات به جامعه هدف شما
  • امکان تبلیغات محصولات یا خدمات شما توسط چهره های مشهور و اینفلوئنسرها
  • امکانات بالا و ویژگی های منحصر به فرد شبکه اجتماعی اینستاگرام
  • تنوع قالب محتوا تبلیغاتی

advertising-3

انواع تبلیغات در اینستاگرام

  1. تبلیغات اسپانسری (sponsored)
  2. تبلیغات اینفلوئنسری
  3. تبلیغات گسترده اینستاگرام
  4. تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام
  5. تبلیغات کمپین اینستاگرام
  6. تبلیغات پاپ آپ

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع تبلیغ اینستاگرامی، میزان تبلیغات، موقعیت جغرافیایی، جامعه هدف و تعداد فالوورهای صفحه تبلیغاتی می تواند در قیمت نهایی تبلیغات در اینستاگرام تأثیرگذار باشند. به طور کلی تبلیغات اینفلوئنسری و تبلیغات در پیج های میلیونی هزینه بالاتری برای شما خواهد داشت.

تبلیغ در کانال های تلگرامی

تلگرام با قابلیت های متنوع و فضای ساده خود از دیگر شبکه های محبوب در جهان محسوب می شود. این پیام رسان با امکانات منحصر به فرد خود توانسته کاربران بسیاری را از ایران و جهان به خود اختصاص دهد. به طوری که فیلترینگ تلگرام در ایران نیز تأثیری روی آن نگذاشته و همچنان کاربران بسیاری از سراسر ایران در این شبکه فعالیت می کنند.

مزیت های تبلیغات در کانال های تلگرام

  • امکان معرفی محصولات و خدمات به کاربران هدف
  • امکان تبلیغات در کانال های مورد نظر و پر بازدید
  • نظارت بر شیوه تبلیغات و میزان تأثیر آن
  • افزایش ممبر و بازدیدکنندگان
  • قیمت مقرون به صرفه در کنار بازخورد بالا
  • جذب مشتری

تبلیغات تلگرامی

انواع تبلیغات تلگرام

  1. تبلیغات بازدیدی تلگرام
  2. تبلیغات ساعتی تلگرام
  3. تبلیغات کلیکی
  4. خرید ممبر
  5. طراحی ربات تلگرام

هزینه تبلیغات در تلگرام

هزینه تبلیغات در تلگرام به عواملی چون تعداد کاربران کانال تبلیغاتی، نوع تبلیغات (فیلم، تصویر و ..) مدت زمان تبلیغات، تعداد تبلیغات و ... بستگی دارد. اما به طور کلی هزینه تبلیغات در تلگرام کاملاً مقرون به صرفه است. از این رو حتی کسب و کارهای نوپا با بودجه پایین نیز می توانند در این بستر تبلیغات داشته باشند.

تفاوت تبلیغات در تلگرام یا اینستاگرام

در تلگرام و اینستاگرام محتوای تبلیغاتی شما به جامعه هدف مورد نظرتان نمایش داده می شود. اما نوع تعامل کاربران در اینستاگرام و تلگرام تفاوت دارد. کاربران تلگرامی با دیدن تبلیغ شما آن را برای دوستان یا آشنایان خود ارسال می کنند تا باهم ارتباط داشته باشند و در مورد تبلیغات صحبت کنند؛ اما در اینستاگرام علاوه بر ارسال پست یا استوری تبلیغاتی، کاربران می توانند افراد بسیاری را در زیر پست منشن کنند یا حتی دوستان خود را به خرید و استفاده از خدمات شما ترغیب کنند.

تبلیغات تلگرام و تبلیغات اینستاگرام

چرا باید تبلیغات تلگرامی و اینستاگرامی را به موبیتو بسپاریم؟

موبیتو به عنوان مجری تبلیغاتی شبکه های اجتماعی سابقه طولانی در زمینه تبلیغات گسترده اینستاگرام و تلگرام دارد. تیم موبیتو متشکل از کادری مجرب و متخصص در زمینه تبلیغات، آماده خدمت رسانی به مشتریان و مدیریت کمپین های تبلیغاتی شما هستند. پیدا کردن پیج ها و کانال های تبلیغاتی پرطرفدار و تعامل با مدیران آن کاری سخت و زمان بر است. با استفاده از مجری تبلیغاتی بدون نگرانی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید کسب و کار خود را به کاربران معرفی کنید. تیم موبیتو ضمن مدیریت تبلیغات شما، گزارش های دقیقی از عملکرد و میزان بازخورد تبلیغات را به شما ارائه می دهد.

آخرین ریپورتاژها